חלאס עם השטות הזאת של לעשות לבד; לעצב גרפיקות, לעשות את הוידאו, לעשות את הסושיאל, לכתוב את המילים לשיר, להקליט, לצלם את הקליפ, לערוך להפיק למקסס למאסטר ומה לא?
אף אחד לא יבוא מחר להופעה שלכם כי אתם עיצבתם את הגרפיקה לטראק האחרון שלכם או כי אתם מיסטרתם אותו, עשיתם בשביל ללמוד או בשביל להעביר את הרעיון ? נהדר, עכשיו אתם יכולים להסביר למישהו אחר איך לעשות את זה - זה SKILL חשוב הרבה יותר.
בתור אמנים אתם אמורים להיות ה OWNERS של הביזניס שלכם שמנצחים על הכל מלמעלה - אנשי החזון והקריאייטיב שמביאים מוזיקה וואו ומנגנים אותה בלייב, את כל שאר הדברים אתם צריכים ללמוד איך להעביר בצורה משכנעת ועם הרבה השראה לאנשים אחרים - זאת העבודה.נקודה.
השלבים בתחום הזה לעולם יהיו:
לצור מוצר מצויין - מוזיקה ווווווווואו, מופע לייב ומיתוג מעניין
לצור הזדמוניות - זה החלק הקל
לשמר הזדמנויות לאורך זמן ונצל אותם עד תום - זה החלק הקשה
עכשיו אם כל היום תתקע על שלב 1, איך בכלל תגיע לשלב 2? שלא לדבר בכלל על שלב 3...
מוצר מעולה לא חייב להיות מפוצץ בוידאו וגרפיקה ותוכן מטורף, בחרו 2-3 תחומים שאתם מאמינים שיכולים להשתלט עליהם כרגע ורוצו הלאה (נניח הפקה, קונספט ומיתוג, פרומו מרקטינג וזהו)
מהנקודה הזאת תשקיעו את הזמן באיך להפיק את המוזיקה שלכם ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, ותפנו עוד קצת זמן לפתח את 2 הדברים הנוספים.
לגבי האקסטרה - נסו להבין איך אתם מגייסים אנשים שיעזרו לכם עם מה שאתם פחות טובים בו - מיקסינג \ מאסטרינג, דיזיין, קידום בספוטיפיי, זה יכול להיות הודי מפייבר וזה יכול להיות חבר מהסצנה שתעשו איתו איזשהו בארטר.
התחום הזה הוא מרתון לא ספרינט, הביזניס הזה (כמו כל תחום אחר כמעט) עובד על תכנון נכון והצלחה של צוותים לא אנשים יחידים. אנשים מוכשרים בתחומם שאיתם תעברו יפיקו פי 100 יותר ערך לפרופיל שלכם. תאמינו לי, יהיו לכם עוד ים מבחנים של כשרון ויכולת במה שאתם עושים כבר עכשיו אז ככה שממש אין צורך להוסיף עוד בעיות מבחחנים אתגרים מיותרים.
נכון זה קצת יותר קשה לשכור אנשים ולשלם להם על פרילנס, אבל אפשר גם להתפקס על רעיונות מינימליים בלי קליפים מפוצצים ועטיפות מושקעות ולעשות את מה שאנחנו
ללמוד כל תחום כזה לאורך התהליך ולעשות אותו בעצמכם זה פשוט חסר הגיון, והקטע הכי הזוי שזה הפך למן סטנדרט כזה או לאיזה אות כבוד.
Comments