top of page
Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

5 סיבות למה אתה חייב לסיים מוזיקה עכשיו



לא מזמן שאלתי פה בקבוצה כמה פרוייקטים לא גמורים יש לכם, כמעט 50 אחוז מהעונים הגיבו שהמספר הוא כנראה גבוה מ30. אני מניח שלכל אחד יש את הסיבות שלו, השאלה האם אנחנו מתמודדים מול הבעיה עצמה ומנסים לפתור אותה או שאנחנו חושבים שלפתוח פרוייקט אחר יעשה את העבודה (רמז...הוא לא). כמובן שאין בעיה לפתוח פרוייקט למטרות אימון ותרגול, אבל כמעט ואין פרוייקט שאני פותח ולא מסיים, אחוז ההמרה לפרוייקטים גמורים הוא גבוה מאוד בין אם לטריפל ובין אם הפקה לאחרים, וזה המצב כבר אז למה בכלל לסיים פרוייקטים?


1/ זו הדרך היחידה להבין את התמונה הכללית - אם לעולם תשאר תקוע בלופ של 16 תיבות,לייעל את העבודה שלך, פשוט כי אין לך מולך את כל המרכיבים.


2/ אתה תקבל תחושה של הצלחה ונצחון - כשמסיימים טראק זה מכניס למומנטום, מומנטום יוצר פרודקטיביות, פרודקטיביות מקצרת תהליכים וחוזר חלילה.


3/ הבנת המהות האמיתית של כל אלמנט - כשמתחילים לפנש טראק אפשר לעשות זום אוט ולהבין מה פחות עובד. לרוב במקום להשקיע עוד זמן, ב90 אחוז מהפעמים להחליף את הסורס עצמו זו הדרך המהירה ביותר להגדיל את היחס בין מאמץ לתועלת. (בחידוש שלנו ל Never Gonna Give You Up, אחרי שסיימנו את הפרוייקט החלפתי את הערוץ קיק עם ה10 אפקטים עליו בקיק בלי אינסרט אחד)


4/ זו הדרך הטובה ביותר לשפר את כל היכולות שלך במקביל - כשאתה מסיים טראקים אתה מתמודד עם מיצוי של כל תהליך עד הסוף. אם זה ברמת העיבוד ההפקה והמיקס. זו הדרך הטוב ביותר להבין ולשפר את כל התהליכים האלה למקסימום.


5/ אתה מוריד התנגדות - כשאתה נתקל בכמה שיותר בעיות שוב ושוב אתה מבין איך לפתור אותן ומוריד את הסיכוי לוותר באותו שלב, ככל שזה יקרה לעיתים תכופות יותר ככה תסיים יותר פרוייקטים.

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page