top of page
Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

איך למצוא את המקום שלך בעולם המוזיקה


איך תכל'ס למצוא את הכיוון הבא כשאתם אבודים?

אם אתם עובדים על מוזיקה כל הזמן ושולחים אותה ללייבלים ודיג'ייז, אבל מרגישים אבודים כי אף אחד לא עונה לכם בכתובות של DEMO@ , תפסיקו עם זה כי זה Long Shot של החיים. יש יותר מדיי מוזיקה שעוברת אצל החבר'ה האלה באינבוקס, מאות טראקים כל שבוע. אם זה טק-האוס לטולרום או טקנו לאינברז'נס או טראק לספינין.

איך הם כן יענו? אם תשקיעו בנטוורקינג איכותי. יש 3 קצוות חוט פרקטיים שמהם אפשר להתחיל לנסות לחדור:

  1. אנשים סביבכם : לדבר עם כמה שיותר אנשים במעגלים שלכם, לא לגבי מה המייל של x או y , אלא האם הוא יכול לעשות לכם הכרות עם הבנאדם שאתם רוצים להגיע אליו.

  2. תעשו מחקר : חפשו בכל מקום אפשרי מי הם אנשי המפתח הרלוונטים, תעשו רשימה מגה ענקית של כל אדם שיכול לקדם אתכם לכיוון המטרה שלכם. כולם נמצאים היום ברשת, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין.

  3. קולאבים עם אמנים מהלייבלים : צרו קשר עם אמנים b/c list בכדי לנסות לשלוח להם רעיונות, אבל אל תשאלו יש, COLLAB? זה תמיד יוצא פתטי ותלוש. זה יכול לקרות רק אחרי שפיתחתם עם הבנאדם קשר רציני.

מה עושים אם ענו אבל דחו את הטראק?

  1. מצויין שדחו, לפחות עכשיו יש לכם תשובה ואתם יודעים מה לא, אם יש לכם קשר ישיר אתם יכולים לנסות גם להבין למה דחו.

  2. זה הזמן שלכם לבצע דגירה רצינית על אנשי הקשר שלכם ולהשקיע בנטוורקינג אמיתי - להגיב לאיש קשר בפוסטים וסטוריז ולדבר ע ל י ו , למה? כי זה מה שאנשים אוהבים לשמוע, אף אחד לא רוצה לשמוע אל אדם אחר.

  3. אל תפגיזו אותו בטראקים, תעשו את השיעורי בית שלכם ותשלחו עוד טראק אחרי שלושה שבועות חודש. ברגע שתתחילו להספים אתם מחוקים.

מה עושים אם לא בטוחים לגבי הרמה של הטראק?

  1. מקבלים ביקורת מאדם אחד עליו אתם סומכים, לא אמא אבא או חבר שאוהב לצאת בסופשים. מבקשים מהבנאדם הזה שיקטול אתכם - כמה שיותר. אם אתם שומעים מהבנאדם שביקשתם ממנו ביקורת שהכל נשמע פגז תדעו שאתם בבעיה.

  2. אם נתקעים בשלב מסויים כמו מיקס ומאסטר נגשים לאיש מקצוע, מה שהוא יכול לעשות בשעתיים שלוש לכם יקח לפעמים שבועיים שלושה וגם אז התוצאה לא תיהיה 100, פשוט כי אתם יושבים על הטראק שלכם יותר מדיי זמן ואתם כבר לא אוביקטיבים. חוצמיזה המטרה היא לא לעשות הכל לבד אלא להוריד את המאמץ ולהרים את התוצאה.

  3. מוודאים שהפרופיל שלנו בכל הסושיאלז נראה סבבה+ ולא שכונתי מדיי - זה הרושם הראשוני במטה-וורס.

יאללה חג שמח,

11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page