top of page
Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

Logo - Be Yourself Sound

& Artists Guidance

פיתוח אישי


פיתוח אישי,

נכון שאנחנו כל הזמן מנסים לשפר את רמה ההפקה שלנו? כל הזמן עסוקים ואיך מביאים עוד השמעות ואיך מחתימים עוד טראק ויושבים איזה יומיים על קיק ומסובבים מלא כפתורים בסירום, ואז כשמגיע אתגר ממש גדול או כשלון קטן נכנסים לתסכול, בלבול וחוסר פוקוס.


היכולות שלנו לא רק להתמודד עם המצבים האלה אלא גם לפרוח בהם ולהשיג את המטרות שלנו תלויה במידה גדולה ביכולות האישיות שלנו בתור בני-אדם. כלומר ההרגלים והיכולות שלנו להתמודד עם למידה של דברים חדשים לדוגמא הם הבסיס עליו נשען החלק המקצועי, בלעדיהם שום דבר אחר לא יכול להתקיים בצורה מיטבית.


אם אני רוצה להיות מפיק וואו ואני צריך לקום כל בוקר בכדי להתאמן על האומנות שלי אבל אתמול בלילה הגזמתי, אז זה לא יקרה. אם יש לי רשימה של משימות שכולן בערך תקועות, אז זו דחיינות שצריך לטפל בה ולא המשימות עצמן. אם אתם טרודים במיליון מחשבות שכל הזמן רצות לכם בראש תלמדו איך להתמודד עם זה יש כל כך הרבה כלים בחוץ.


מבנה אישיותי הוא המערכת הפעלה שלכם, הפלטפורמה האנושית עליה אתם מריצים את הקריירה שלכם, ואם היא לא מתפתחת כל הזמן זה יהיה כמו לנסות להריץ אבלטון על ווינדוס 95.


אפשר לתמצת את זה בהגדרה פשוטה: פיתוח אישי כולל את כל אותם תחומים ושיטות המסייעים לאדם להשיג את מטרותיו, להרחיב את טווח כישוריו ומיומנויותיו, לבסס את חייו בדברים הרצויים לו, להפטר מכל מה שאינו רצוי, מגביל, חוסם ובולם את הגשמת עצמו ומיצוי הפוטנציאל האישי.


יאללה. תראו לעצמכם שאתם לא סתם קוראים משהו מגניב באיזו קבוצה, עושים עליו לייק וממשיכים הלאה וחוזרים לשגרה שאתם לא מספיק מבסוטים ממנה. תתחילו לעבוד כדי שיהיה לכם יותר טוב. עכשיו.

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page